یک مرد بلاتکلیف

در اینجا یک مرد خاکستری از زندگی روزمره و افکارش می گه. اگه تو وبلاگتون نظر دادم ممنون میشم اینجا جواب بدید یا یه نظر بدید تا برگردم به وبلاگتون. والا یادم می ره کجا نظر دادم

یک مرد بلاتکلیف

در اینجا یک مرد خاکستری از زندگی روزمره و افکارش می گه. اگه تو وبلاگتون نظر دادم ممنون میشم اینجا جواب بدید یا یه نظر بدید تا برگردم به وبلاگتون. والا یادم می ره کجا نظر دادم

عقده ها

تا اونجا که من فهمیدم در سیستم روانکاوی یونگ روش درمانی مبتنی بر عقده ها، سایه ها و رویا ها است.

مثلا شما می ری پیش روانشناس و اون بجای اینکه ازت شرح حال بخواد، ازت می پرسه  اول خوابهاتو تعریف کن. بعد که تو خوابهاتو تعریف کردی ، در مورد مشکلاتت بهت می گه و علتش رو توضیح می ده.


چیز جالبی است. ولی خوب همه اینها به گذشته کار دارند و نه به حال و آینده. و یه جور افسوس توشون است

نظرات 1 + ارسال نظر
آذین سه‌شنبه 4 بهمن 1401 ساعت 01:31

چه جالب منم این مطلب رو تازه خوندم که خوابها سوای اون خرافات و تعبیر خوابهای امام صادق و ابن سیرین و این داستانها همه سیگنال های مهمی از حال روحیمون هستن. اما به نظر من پیدا کردن زخم ها و تروماهای قدیمی که درمان نشده رها شدن، گاهی حتی عفونی شدن و دارن گند میزنن به حال و آینده خیلی خیلی مهم تر از تمرکز روی صرفا آینده و هدایت به جلو هست. کاش من یکبار یه هیپنوتیزم اساسی میشدم همه چاله چوله های کودکی و قدیمم رو میشد، درمان میشد، بعد برمیگشتم به حال.

انشالله که بشی. اگه یاد گرفتم خودم هیپنوتیزمت می کنم

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد