یک مرد بلاتکلیف

در اینجا یک مرد خاکستری از زندگی روزمره و افکارش می گه. اگه تو وبلاگتون نظر دادم ممنون میشم اینجا جواب بدید یا یه نظر بدید تا برگردم به وبلاگتون. والا یادم می ره کجا نظر دادم

یک مرد بلاتکلیف

در اینجا یک مرد خاکستری از زندگی روزمره و افکارش می گه. اگه تو وبلاگتون نظر دادم ممنون میشم اینجا جواب بدید یا یه نظر بدید تا برگردم به وبلاگتون. والا یادم می ره کجا نظر دادم

وبگردی

برای شروع یک رابطه، معمولاً پسرا قدم اول رو برمیدارن؛
اما اگه یک دختر قدم اول رو برداشت
مطمئن باشید هیچ کس بعد از اون شمارو
به اندازه ی اون دوست نخواهد داشت.



پی نوشت : تایید میشه

نظرات 2 + ارسال نظر
خاموش شنبه 29 بهمن 1401 ساعت 07:41

شروع رابطه چندان مهم نیست . چون دو نفر هم رو نمیشناسند ..مهم اینه اول کی عاشق بشه ..
اونجاشه که داستان شروع میشه.
*من برای شروع( رابطه آشنایی )با همسرم پاپیش گذاشته بودم .آخرشم یکجوری داستان سازی کردم که اون فکر کنه اون مخ من رو زده در صورتیکه خودم مخش رو زده بودم .
هنوزم که هنوزه وقتی بهم میگه دیدی چطور مخت رو زدم نمی تونم جلوی خنده م رو بگیرم .
اون اوایل برای اینکه باهاش آشنا شم و بشناسمش خیلی سناریو تو ذهنم ساخته بودم ..
نمیدونم شاید خدا خواست که تو زمان و مکان مناسبی باهاش برخوردم .اینم مهم بود البته .
خدا قسمت همه بکنه ان شاا ...

قشنگ گفتی. انشالله قسمت همه بشه

سمیرا دوشنبه 24 بهمن 1401 ساعت 23:57

مبهم نوشتید، منظورتون اینه که هیچکس دیگه ای بعدا به اندازه دختری که پیشقدم شده، شمارو دوس نداره؟ به نظر من دنیا انقدر پتانسیل اتفاق های مختلف رو داره، که نمیشه با قطعیت پیش بینی کرد چی میشه!

نه. دختری که پیش قدم می شه ، معمولا خیلی دوست داره.
البته همین دختر ممکنه بعدا یخ کنه.

و البته ممکنه یه دختر دیگه بعدا پیش قدم بشه، که اونم خیلی دوست داشته باشه.

بخوای فلسفی بررسی اش کنی، می ره تو دیوار

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد