یک مرد بلاتکلیف

در اینجا یک مرد خاکستری از زندگی روزمره و افکارش می گه. اگه تو وبلاگتون نظر دادم ممنون میشم اینجا جواب بدید یا یه نظر بدید تا برگردم به وبلاگتون. والا یادم می ره کجا نظر دادم

یک مرد بلاتکلیف

در اینجا یک مرد خاکستری از زندگی روزمره و افکارش می گه. اگه تو وبلاگتون نظر دادم ممنون میشم اینجا جواب بدید یا یه نظر بدید تا برگردم به وبلاگتون. والا یادم می ره کجا نظر دادم

دبی ق 3

نداشتن گوشی و نداشتن هیچ عکسی هم حتما حکمتی داره که من نمی دونم

اکثر ساختمانهای اینجا نمای شیشه ای دارند



شب اول که هیچ . یه سر رفتیم دبی مال

بعدازظهر روز دوم رفتیم میدان بن یاس و پاساژ قرقاش و بعدش ابراه و خرید اونور ابراه


بعدازظهر روز سوم رفتیم امارات مال و اونجا رو گشتیم. واقعا بزرگ و گرون و پیشرفته بود


روزها کلاس هستیم


امروز یحتمل می ریم دهکده جهانی


تو قرقاچ دنبال سامسونگ و شیائومی بودم که به نتیجه نرسیدم

گوشی رو هم دادم تعمیر که بی فایده شد.

گوشی دست دوم هم خواستم بخرم که نشد


نارگیل تازه 8 درهم بود که دلم نیومد بخرم. ولی احتمالا دفعه بعد ببینم می خرم



دیشب تو امارات  مال دنبال گوشی ایفون 13 پرو مکس

گفتند دیس کانتینیو شده. یعنی تولید نمی شه. لذا رفتم تو سایت امازون و سعی کردم از اونجا خرید کنم

اول نیاز به تایید ایمیل و تلفن داشت که خوب انجام شد چون در موقع ورود یه سیم کارت رایگان بهم داده بودند


ولی مسئله بعدی پرداخت در محل بود که اون موفقیت امیز نبود. چون قبول نکرد و کرات اعتباری می خواست که نداشتیم


لذا فعلا اون پروژه هم به شکست خورد

فعلا بای

نظرات 2 + ارسال نظر
خانوم ف چهارشنبه 13 اردیبهشت 1402 ساعت 14:13 http://Khanomef.blogsky.com

والا اون وبلاگی که گفتین رو یادم نیست و نخوندم

سوغاتی …هر چه از دوست رسد نیکوست

خانوم ف چهارشنبه 13 اردیبهشت 1402 ساعت 13:02 http://Khanomef.blogsky.com

سوغاتی فراموش نشود
تا کی تشریف دارین ؟

تا فردا هستم. یعنی چنج شنبه. سوغاتی چی دوست دارید؟

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد