یک مرد بلاتکلیف

در اینجا یک مرد خاکستری از زندگی روزمره و افکارش می گه. اگه تو وبلاگتون نظر دادم ممنون میشم اینجا جواب بدید یا یه نظر بدید تا برگردم به وبلاگتون. والا یادم می ره کجا نظر دادم

یک مرد بلاتکلیف

در اینجا یک مرد خاکستری از زندگی روزمره و افکارش می گه. اگه تو وبلاگتون نظر دادم ممنون میشم اینجا جواب بدید یا یه نظر بدید تا برگردم به وبلاگتون. والا یادم می ره کجا نظر دادم

وفاداری

داشتم رو مخ یکی کار می کردم  که دوست دخترم بشه


دو روز رفتم دبی و آمدم می بینم با یکی رفته بیرون و شب خسته بوده رفته خونه خوابیدن ولی می گه کاری نکردیم. ولی رو دستش جای گاز است.

می گه از رو وحشی گری گرفته

می گه دوست معمولی هستیم 

می گم من چی ام؟

می گه تو هم دوست معمولی.



بابا قبلا سه سال می رفتیم زندان طرف به پامون می موند.


چی بگم

نظرات 5 + ارسال نظر
masum سه‌شنبه 23 خرداد 1402 ساعت 13:28

دوستای معمولی هم دوستای معمولی قدیم

تو قدیم هم خبری نبوده

مرضیه یکشنبه 24 اردیبهشت 1402 ساعت 15:06 http://Www.golemamgoli.blogsky.com

لحنت رو دوست دارم
همینطور رک و راست نوشتنت رو، تکلیفت با خودت معلومه و این عالیه.
البته راست و دروغ حرفات گردن خودته:)))

ممنونم. معمولا راست می نویسم
گاهی هم راست که می کنم می نویسم
گاهی هم راست می کنم که بنویسم

راستش همین بالایی ها بود

ملیحه دوشنبه 18 اردیبهشت 1402 ساعت 11:15

نه تنها زخمت نشد بلکه عین خیالت هم نیست.

حس می کنم خوندن وبلاگ من اذیتت می کنه.

فروغ دوشنبه 18 اردیبهشت 1402 ساعت 10:38

مگه دوستای معمولی دستِ همو گاز میگیرن!!

سوال قشنگی است. تعریف جدیدی از دوست معمولی بود

ملیحه دوشنبه 18 اردیبهشت 1402 ساعت 08:21

خوبت شد.وقتی در حق زنت خیانت میکنی اینجوری حالت گرفته میشه تا درد خیانت رو حس کنی ،اتفاقا عدالت همینجاست چوب خدا همینجاست.خیانت فقط رو تخت خوابیدن با طرف که نیست ببین اگر زنان با یه کی طرح دوستی بریزه دردت میگیره یا نه؟

ممنونم. لطف کردی. زخم شدم

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد