یک مرد بلاتکلیف

در اینجا یک مرد خاکستری از زندگی روزمره و افکارش می گه. اگه تو وبلاگتون نظر دادم ممنون میشم اینجا جواب بدید یا یه نظر بدید تا برگردم به وبلاگتون. والا یادم می ره کجا نظر دادم

یک مرد بلاتکلیف

در اینجا یک مرد خاکستری از زندگی روزمره و افکارش می گه. اگه تو وبلاگتون نظر دادم ممنون میشم اینجا جواب بدید یا یه نظر بدید تا برگردم به وبلاگتون. والا یادم می ره کجا نظر دادم

مرمر

مرمر یه دختر اصفهانی است که می خواستم باهاش دوست بشم. 

برگشت بهم گفت نمی خوام دوست دخترت بشم،چون قطعا بعد یه مدتی از هم جدا می شیم و کات می شه رابطه مون. دوست دارم تا ابد با شما دوست باشم.


حرف حق جواب نداره.  شایدم روش خوبی بود برای استفاده از منافع یه مرد مهربون و در عین حال ندادن بهش

نظرات 10 + ارسال نظر
ملیحه پنج‌شنبه 21 اردیبهشت 1402 ساعت 16:20

در جواب به آذر
آذر جان دیگه همه ی پدر و مادرها باید مهارت این رو داشته باشن که کی پدر چه موقعیتی رابطه داشته باشن،همونطور که پدرومادرهای ما با کمبود جا وحتی زمان کارشون رو انجام میدادن وما هرگز متوجه نمی‌شدیم.من همیشه به بچه هام میگم من وبابا نیاز داریم گاهی توی اتاق تنها باشیم وحرف بزنیم بخاطر همین موضوع هروقتم بریم داخل اتاق اونا براشون عادیه

ممنونم

ملیحه پنج‌شنبه 21 اردیبهشت 1402 ساعت 16:17

طناز گفت چرا میگی دوست دختر وشما گفتی دوست دختر وزن صیغه ای چه فرقی داره.منم فکر کردم اهل صیغه کردنی

پس سوتفاهم شده

فاضله پنج‌شنبه 21 اردیبهشت 1402 ساعت 12:56 http://golneveshteshgh.blogsky.com

باید بخوای اگه دو دلی وارد رابطه نشو

چشم.

ملیحه پنج‌شنبه 21 اردیبهشت 1402 ساعت 12:00

عادت کردن به زن صیغه ای اعتیاد آور نیست؟
یکی از اقوام ما درحالی که زن بسیار زیبا ومرتب وخونه زندگی وبچه های خوبی داشت به اینکار عادت داشت واخر زن خودش رو طلاق داد ویکی از اونها رو گرفت؟

چرا فکر کردی من عادت به زن صیغه ای دارم؟
من زن صیغه ای ام کجا بود؟

ملیحه پنج‌شنبه 21 اردیبهشت 1402 ساعت 09:35

سلام میشه بپرسم چند سالتونه؟

سلام. بله میشه. ۴۳

طناز پنج‌شنبه 21 اردیبهشت 1402 ساعت 00:08

چرا میگی دوست‌دختر؟
دوست‌دختر یه چیز دیگه س، شما زن صیغه‌ای میگیری

چه فرقی باهم دارند؟

آذر چهارشنبه 20 اردیبهشت 1402 ساعت 21:50

شب نگران بیدارشدن بچه ها نیستید ؟ مثلا کاری داشته باشند و پشت در اتاق شما بیاند؟چون خودم تین مشکل رو دارم می پرسم. از فکرش هم استرس گرفتم.

ما که کلا کاری نمی کنیم ولی اگه هم کاری کنیم شب تا صبح که نیست. یه مدت محدوده و مشکلی نبوده تا بحال خداروشکر

آذر چهارشنبه 20 اردیبهشت 1402 ساعت 17:57

سلام.مدتهااست وبلاگ شما رو می خونم. سوال من از شما این هست که با وجود داشتن سه تا بچه در سنین نوجوانی ایا واقعا زمان و مکان مناسب برای خلوت با همسرتون پیدا می کنید؟ اگر جواب بله هست میشه بگید چطوری؟ بچه ها توی این سنین خیلی حساس هستند . برای این چه فکری می کنید؟

خلوت منظورتون رابطه جنسی است؟خوب شب است و خانه ماهم به اندازه کافی اتاق خواب دارد
ولی در روز مغازه هم هست. کلا فرصت و مکان زیاده. پایه ندارم

تراویس بیکل چهارشنبه 20 اردیبهشت 1402 ساعت 15:39 https://travisbickle1.blogsky.com

سلطان میخوای خرج نکنی،کس هم بکنی.
دُخی ها هم زود میفهمن ایگنورت میکنن.یا باید زید هم سن خودت پیدا بکنی یا باید دست تو جیب بکنی.در هر دو صورت مقداری باید خرج بکنی ولی علی الظاهر اصفهانی تشریف داری.
الان باز میخوای بگی ادبیاتم مناسب نیست و ادا تنگا رو دربیاری یا کامنت بی ربطی به اسم من به خودت بدی

خانم ف می گه تو آدم حسابی هستی، لذا به نظرش احترام می ذارم.
ولی قضاوت اشتباه می کنی

خانوم ف چهارشنبه 20 اردیبهشت 1402 ساعت 14:31 http://Khanomef.blogsky.com

اصفهانی ِ زرنگ

حالا باید صبر کرد

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد