یک مرد بلاتکلیف

در اینجا یک مرد خاکستری از زندگی روزمره و افکارش می گه. اگه تو وبلاگتون نظر دادم ممنون میشم اینجا جواب بدید یا یه نظر بدید تا برگردم به وبلاگتون. والا یادم می ره کجا نظر دادم

یک مرد بلاتکلیف

در اینجا یک مرد خاکستری از زندگی روزمره و افکارش می گه. اگه تو وبلاگتون نظر دادم ممنون میشم اینجا جواب بدید یا یه نظر بدید تا برگردم به وبلاگتون. والا یادم می ره کجا نظر دادم

مود فعلی

آهنگ های عاشقانه منو به یاد کسی نمی اندازه

حوصله کسی که نمی ده رو ندارم، ) پس حوصله هیشکی رو ندارم


در روزمرگی اسیرم

نظرات 2 + ارسال نظر
طیبه یکشنبه 24 اردیبهشت 1402 ساعت 22:51 http://parandehdararamesh.blogfa.com/

به من رمز بده جناب خاکستری.من قدیمی و امن هستم

شرمنده ام. صد در صد امنی. ولی بعضی چیزها توف سربالاست

ملیحه یکشنبه 24 اردیبهشت 1402 ساعت 00:48

خب برو بهش بگو ،بگو زنمی ،بهش بگو اگه باتو نباشم باکی باشم ،ازش بپرس ببین دوست داره زندگیش خراب بشه ؟!حتی بهش بگو وقتی نیاز من رو جوابگو نیستی من به غیر تو فکر میکنم بزار بفهمه که جایگاه وزندگیش در خطره،مگه تو مرد نیستی ؟یکم از جنمت استفاده کن بابا جان،همسرای ما پس چرا مثل شما نیستن؟اگر همه چیزشون سر جاش نباشه از تمیزی خونه وبچه ها و غذا بگیر تا تهش به زبون میان وتذکر میدن،حداقل همسروبرادر خودم

منهم ازین کارها کردم.
بی فایده بوده

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد