یک مرد بلاتکلیف

در اینجا یک مرد خاکستری از زندگی روزمره و افکارش می گه. اگه تو وبلاگتون نظر دادم ممنون میشم اینجا جواب بدید یا یه نظر بدید تا برگردم به وبلاگتون. والا یادم می ره کجا نظر دادم

یک مرد بلاتکلیف

در اینجا یک مرد خاکستری از زندگی روزمره و افکارش می گه. اگه تو وبلاگتون نظر دادم ممنون میشم اینجا جواب بدید یا یه نظر بدید تا برگردم به وبلاگتون. والا یادم می ره کجا نظر دادم

برای چی به دنیا آمدیم؟

با دخترم همفکری می کردیم که ما چرا آمده ایم؟

بهترین چیزی که به ذهنمان رسید ، برای الماس شدن بود

ولی برای الماس شدن ممکنه لازم باشه سختی  بکشیم


پس سختی کشیدم جزئی از زندگی و روند تکامل آن است

نظرات 5 + ارسال نظر
ملیحه دوشنبه 29 خرداد 1402 ساعت 22:01

نظرات پست قبلیتون رو خوندم ،از خودم بدم اومد که گاهی بد قضاوتتون کردم فکر کردم شما ازون دسته مردهای تنوع طلب هستید ،حلال کنید لطفاً.من هیچوقت از پستهایی که میزاشتید برداشت نکرده بودم که خانمتون همه ی راهها رو بسته،شاید اگر خود من هم جای شما باشم ........پس لطفاً حلال کنید که قضاوتتون کردم،ان شالله که خانمتون در دوستی رو براتون باز کنه

ممنونم. اشکال نداره. اگه بد برداشت کردی،حتما تقصیر خودم بوده که بد نوشتم

الناز دوشنبه 29 خرداد 1402 ساعت 13:05

منظورم این بود که رنج کشیدن تا اخر زندگی ادامه داره
هیچ اسایشی هیچ ارامشی دائمی نیست
چرا برای الماس بودن رنج بکشیم وقتی که تهش هیچی نیست ؟

من معتقدم این دنیا و این زندگی اولین و آخرین زندگی ما نیست. ما حیات بعد از مرگ خواهیم داشت. ما برای زندکی بعدی توشه جمع می کنیم. البته نباید فقط سختی کشید. سختی هم جزئی از زندگی ما است . فقط باید به او درست نگاه کنیم و ازش متنفر نباشیم

الناز یکشنبه 28 خرداد 1402 ساعت 13:07

موقع که الماس شدی هم چن سال تا کفن پیچ شدن فاصله نخواهی داشت

جالب بود.‌فرایند الماس شدن تا ابد ادامه داره

نسیم یکشنبه 28 خرداد 1402 ساعت 12:48

موفق باشی
از نظر من و چیزی که تا الان دانشمندان بهش رسیدن قطعا آخرت وجود نداره

نمی دونم. یعنی نمی تونم قانعت کنم که داره. دانشمندان هم با توجه به ابزارهاشون نمی تونند نبود رو ثابت کنند.

نسیم یکشنبه 28 خرداد 1402 ساعت 12:24

سختی کشیدن و رنج جز روند تکامل هست
ولی نتیجه ش الماس شدن باشه بعید میدونم
زندگی یک حادثه ست که ناخواسته شروع میشه و اغلب ناخواسته تموم میشه

یعنی آخرت ماخرت نداریم؟ راستی منم دارم مهندسی برقم رو می گیرم بزودی

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد