یک مرد بلاتکلیف

در اینجا یک مرد خاکستری از زندگی روزمره و افکارش می گه. اگه تو وبلاگتون نظر دادم ممنون میشم اینجا جواب بدید یا یه نظر بدید تا برگردم به وبلاگتون. والا یادم می ره کجا نظر دادم

یک مرد بلاتکلیف

در اینجا یک مرد خاکستری از زندگی روزمره و افکارش می گه. اگه تو وبلاگتون نظر دادم ممنون میشم اینجا جواب بدید یا یه نظر بدید تا برگردم به وبلاگتون. والا یادم می ره کجا نظر دادم

سوتی

امروز امتحان داشتم. حدودا آخرین امتحانات است. انشالله بعدش اگه دوباره درس بخونم،برای دکترا خواهد بود و انشالله در خارج


حدود نیم ساعت قبل از امتحان متوجه شدم که جزوه رو اشتباه  خوندم


خلاصه اینکه امیدوارم نیفتم

نظرات 8 + ارسال نظر
پروفسور جمعه 2 تیر 1402 ساعت 13:35 https://otagham.blogsky.com/

یادش به خیر، منم درس خوندنو دوست داشتم

آفرین. منم درسخونها رو دوست داشتم و دارم

م جمعه 2 تیر 1402 ساعت 04:55

دقیقا نمیدونم واس این‌است یا نه ولی شاید به خاطر اینه که دوران دانشگاهمو دوس نداشتم
پر از استرس بود مجبور شدم مهمان بگیرم یه دانشگاه دیگه که دوسش نداشتم که کلی اذیت شدم بابتش هر ترم
از کلاسا فراری بودم با همکلاسیام جور نبودم واسه همین اصلا بهم خوش نمیگذشت
درسم بد نبود اونم چون میخواستم زودتر تموم بشه
فک کنم واسه همینه که این کابوس رو میبینم اینکه تموم نشده هنوز

آره. شاید واسه همین باشه

دیدار بیدار چهارشنبه 31 خرداد 1402 ساعت 22:30 http://Maserman.Blogsky. Com

خدا رو شکر درس و دانشگاه تموم شد. چی بود فقط استرس

,من درس خوندن رو دوست دارم

ملیحه چهارشنبه 31 خرداد 1402 ساعت 14:32

حسابداری خوندم،بخاطر بچه ها نمیتونم توی شرکت کار کنم طراحی ودوخت داخل منزل انجام میدم ویه سری کارهای هنری

جدی؟ چه جالب. دختر منم می خواد یه پیج مزون بزنه.‌ و سفارش بده به خیاطها. براش بدوزند

نسیم چهارشنبه 31 خرداد 1402 ساعت 12:14

فوق و داری برق میگیری پس
نمیدونم چرا فکر کردم الکترونیکی
در کل همشون سخت و داغونن
واقعا ارده ی خوبی داری توی این سن داری رشته برق و ادامه میدی
من و بکشن هم دیگه سراغش نمیرم

من فوق لیسانس کامپیوتر دارم. ولی دوست دارم لیسانس برق رو هم بگیرم

ملیحه چهارشنبه 31 خرداد 1402 ساعت 10:59

منم همیشه کابوس امتحان دارم،توی مدرسه و دانشگاه همیشه جز بهترین ها بودم ،یعنی خودمو میکشتم درس میخوندم تا بهترین باشم،درس همیشه دغدغه بود برام،البته که آخرشم کارم با درسم مرتبط نشد،یعنی درس خونده به دردم نخورد،با اینکه اینهمه سال گذشته هنوز شبا خواب میبینم امتحان دارم وامادگیش رو ندارم تو خواب می‌خوام سکته کنم

چی خوندی؟ الان کارت چیه؟

نسیم چهارشنبه 31 خرداد 1402 ساعت 09:20

امتحان چی داشتی؟

طراحی خطوط انتقال

م چهارشنبه 31 خرداد 1402 ساعت 01:17

یکی از کابوس های همیشگی من اینه
اینکه امتحانه و من درس اشتباهی رو خوندم
یا فردا امتحانه من اخر شب میفهمم جزوه شو ندارم چون کلاسارم نرفتم کسی رو نمیشناسم ازش جزوه بگیرم
وقتی بیدار میشم میفهمم خواب بوده و دیگه امتحانی در کار نیست جون میگیرم از اول

چه باحال. چرا این کابوس رو داری؟

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد