یک مرد بلاتکلیف

در اینجا یک مرد خاکستری از زندگی روزمره و افکارش می گه. اگه تو وبلاگتون نظر دادم ممنون میشم اینجا جواب بدید یا یه نظر بدید تا برگردم به وبلاگتون. والا یادم می ره کجا نظر دادم

یک مرد بلاتکلیف

در اینجا یک مرد خاکستری از زندگی روزمره و افکارش می گه. اگه تو وبلاگتون نظر دادم ممنون میشم اینجا جواب بدید یا یه نظر بدید تا برگردم به وبلاگتون. والا یادم می ره کجا نظر دادم

تنهایی

خانمم با دوستانش رفت سفر. و قراره چند روز من مغازه و خانه و غیره رو مدیریت کنم.


ببینیم چی میشه


امروز رفتم پلیس فتا پیگیری کارهام.  اوضاع کلانتری و نیرو انتظامی خرابه ولی باز از دادگاه ها بهتره

نظرات 8 + ارسال نظر
تراویس بیکل پنج‌شنبه 1 تیر 1402 ساعت 16:09 https://travisbickle1.blogsky.com

یعنی نمیتونی؟راست نمیشه؟

اتفاقا بسیار مبادی آداب است و تا یه خانم زیبا می بینه، سریع تمام قد به احترامش. بلند می شه و می ایسته.

ملیحه پنج‌شنبه 1 تیر 1402 ساعت 15:36

حالا دلایل مرمر رو یه بار دیگه بگو ما که تازه وبلاگت رو میخونم بدونیم؟

مرمر دلش نیست که بهم بده. منم اهل تجاوز نیستم. دوست داره من دوست اجتماعیش باشم. می گه دوست پسر ودوست دختری عمرش کوتاه است. ولی من شما رو تا ابد می خوام.
من‌نمی فهمم چی می گه. ولی فعلا کاری نکردیم

تراویس بیکل پنج‌شنبه 1 تیر 1402 ساعت 10:57 https://travisbickle1.blogsky.com

پس منتظر فرصتی تا مرمر جونت رو یا ببری مغازه یا ببری خونه.نگو نه که باورم نمیشه.
رفتی پلیس فتا چی کار کردی؟

داستان پلیس فتا مفصله. شاید بنویسمش. نکته داره. مرمر خونه داره و مجردی زندگی می کنه و منم آدرس خونه هش رو دارم و اذن دخول هم دارم و بارها پیشش رفتم.

ولی رابطه جنسی ای باهم نداریم و نداشتیم. دلایلش رو هم گفتم.

دیدار بیدار چهارشنبه 31 خرداد 1402 ساعت 22:28 http://Maserman.Blogsky. Com

^_^ خوش به سعادت خانم ت می تونه با دوستاش بره مسافرت

سپاسگزارم

ملیحه چهارشنبه 31 خرداد 1402 ساعت 18:05

تو هم خیلی مرد خوبی هستی که تا حالا با خانمت کنار اومدی فقط ان شالله بتونی گذشته رو جبران کنی براش وهیچی تو دلش نمونه وباهات خوب بشه مثل روز اول

ممنونم. لطف داری

ملیحه چهارشنبه 31 خرداد 1402 ساعت 14:29

خودم همسر دارم شرمنده، خیلی هم مرد خوبیه،فقط اون اجازه نمیده با دوستام برم مسافرت میگه فقط با خودم

پس از من بهتره

نسیم چهارشنبه 31 خرداد 1402 ساعت 12:15

خوش به حال خانمت
خیلی کیف میده سفر با دوست بدون دغدغه ی زندگی روزمره

موافقم

ملیحه چهارشنبه 31 خرداد 1402 ساعت 11:00

چه خوبه که اجازه میدی خانومت با دوستاش بره سفر ،خوش بحال زنت کاش منم می‌تونستم فقط دوروز تنها برم سفر با دوستام

بیا زن من بشو.‌ بعد من اجازه می دم. خوبه؟

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد