یک مرد بلاتکلیف

در اینجا یک مرد خاکستری از زندگی روزمره و افکارش می گه. اگه تو وبلاگتون نظر دادم ممنون میشم اینجا جواب بدید یا یه نظر بدید تا برگردم به وبلاگتون. والا یادم می ره کجا نظر دادم

یک مرد بلاتکلیف

در اینجا یک مرد خاکستری از زندگی روزمره و افکارش می گه. اگه تو وبلاگتون نظر دادم ممنون میشم اینجا جواب بدید یا یه نظر بدید تا برگردم به وبلاگتون. والا یادم می ره کجا نظر دادم

کانال تلگرام

یه کانال تلگرام هم زدم و احتمالا بعضی نوشته ها را اون تو بزارم



لینک کانالhttps://t.me/agerayman


امیدوارم تجربه جالبی از توش دربیاد

نظرات 10 + ارسال نظر
پروفسور یکشنبه 7 آبان 1402 ساعت 19:00 https://otagham.blogsky.com/

میشه ازشون بپرسید؟
آخه پولامو جمع کردم، میخوام زودتر برم.

باشه. چشم

نسیم دوشنبه 1 آبان 1402 ساعت 14:31

رمز به من نمیدی؟

رمز چی؟ کدوم پست؟

مرضیه سه‌شنبه 11 مهر 1402 ساعت 21:37

کانال ندارم که، همین وبلاگم رو گفتم
چی زدی داداش؟:)))

اهان.‌فکر کردم کانال رو می گی. ببخشید ابجی

مرضیه دوشنبه 10 مهر 1402 ساعت 11:45

مرسی
پیداش کردم، تو ویرایش یادداشت، تو سایر تنظیمات بودش.

خواهش.
آدرس کانال ت چیه؟

مرضیه دوشنبه 10 مهر 1402 ساعت 05:59

سلام
یه سوال دارم
این یادداشت رو چه جوری پین کردی اول وبلاگت؟

یه گزینه پین داره. فکر کنم باید کنار مسیج نگه داری علامتش بیاد

فاطمه دوشنبه 3 مهر 1402 ساعت 03:15

سلام دوست خوبم من به عنوان یه دختر بدون هیچ کمک و سرمایه به کمکت احتیاج دارم :)

یه پیج تو اینستاگرام دارم به اسم :

regaloonaa تو این پیج پک های خوشگل، فانتزی و کیوت آرایشی و بهداشتی می فروشم شاید دلت نخواد ازم خرید کنی یا اصلا این چیزا رو دوست نداشته باشی، ولی بدون حتی با یک لایک کوچیک یا کامنت از منِ دست تنها حمایت کردی دعای منم تا آخر عمر بدرقه راهت می مونه

ممنون. چشم

دلی یکشنبه 29 مرداد 1402 ساعت 05:54

چرا خیانت اقایون اسمش میشه شیطنت به علت میل جنسی بالا ؟شرم اور نیست؟البته اینو اقایون بهم دیگه میگن تا همجنس خودشون را از اتهام خیانت وفساد اخلاقی تبرئه کنن

ممنونم

نفس شنبه 14 مرداد 1402 ساعت 10:33

کامنت یه نقطه رو که دیدم نتونستم سکوت کنم .
راستش اصلا باهاشون موافق نیستم .
اتفاقا کسی که با وجود تمام دلخوری ها و احیانا کم و کاستی ها داره به خوبی وظیفه همسرانش و انجام میده
کاملا مشخصه پدر خوبیه،داماد خوبیه،فرزند خوبیه..
چیزی رو به کسی تحمیل نمیکنه،به حقوق همه احترام میگذاره حتی اگه برخلاف میلش باشه..این آدم بدیه ؟
شما در نوشته هاتون پرشر و شور به نظر میاید ، اون هم به گفته خودتون بخاطر غوغاییه که در اعماق وجودتونه..حالا شاید این نوشته ها رو هرکس ببینه خیال کنه با چه مرد خطاکاری ( عذرخواهی میکنم ) طرفه .
اما اصلا اینطور نیست برعکس بشدت به اصول اخلاقی پایبند هستید . دیدم که میگم..
الان شاید بعد از این کامنت کسانی می‌خوان شیطنت هاتون و یکی یکی نام ببرند،اما اینها دلیل نمیشه. ما در زمانه ای زندگی میکنیم که متاسفانه صدبرابر این شیطنت ها رو مردها انجام میدن و در کنارش هیچکدوم از مواردی که گفتم و هم رعایت نمیکنن.زنهاشون و بی حرمت میکنن و پشتیبانش نیستند برای بچه هاشون هم پدر خوبی نیستن و علنا هزارتا عمل ناشایست هم انجام میدن .
اما مردی که بخاطر میل بالای جنسی شاید گاهی شیطنت میکنه اما در کنارش حواسش به همسر و بچه ها و نزدیکانش هم هست.
همین که مراقبه خانوادش نفهمند یعنی احساس و شخصیت اونها براش خیلی مهمه. اینجا مشخص میشه که قصد بی حرمت کردن زنش و خانوادشو نداره قصد نداره کوچیکشون کنه.. خوردشون کنه ! فقط به نیاز بالای خودش پاسخ داده همین!
شما شاید شخصیت خاکستری باشید ( مثل همه ی ما ) اما قطعا سیاه نیستید .

ببخشید جسارت کردم میدونم
با شناختی که ازتون دارم می‌دونم از تعریف و تمجید خیلی خوشتون نمیاد،اما برداشت خودمو گفتم
ضمن اینکه گاهی وقتا در مقابل یه چیزایی نمیشه سکوت کرد .

ممنونم. نظر لطفت است

. شنبه 14 مرداد 1402 ساعت 05:57

تو یک مرد نیستی
تو فقط توی جسم مرد متولد شدی و حاضرم شرط ببندم هورمونای مردونه هم به اندازه کافی نداری
مردها اینجوری وبلاگ و کانال درست نمیکنن ، مرد ها متولد میشن تا کار های بزرگ انجام بدن
تو نه مردی نه زنی تو یه موجود اضافه ای ، تو کارگر و کارمند مردا و زن های واقعی هستی
تو مرد نیستی تو هیچ کار بزرگی نکردی و نخواهی کرد
تو مرد نیستی و من اینو میفهمم از نوشته هات
حتی کاکولد هم ممکنه باشی
هر چقدر دوست داری توی کانال و وبت بنویس
برای هیچکس مهم نیست مگر یه عده بی ثمر مثل خودت

تو چی هستی؟

الهه چهارشنبه 21 تیر 1402 ساعت 08:41

شما واقعا دوست دختر داری ؟
معمولا همه از دیدگاه زن اون طرف به موضوع نگاه میکنن که خوب واقعا زندگی اون خانم نابود میشه .
البته مردیکه اینطوریه عملا خودشم از زندگیش هیچی نمیفهمه .
ولی من از دید دختر این آدما بگم که اونها هم زندگیشون بدتر از مادرشون میشه .
قصد موعظه ندارم و نمیدونم شما واقعا با کس دیگه ای هستی یا نه ، ولی برای مردیکه بچه داره اونم دختر بزرگ ، ارتباط گرفتن با زنای دیگه ، انتقام از زن فعلی نیست ، بچه ها بخصوص دختر زندگیشون نابود میشه ‌ . سرشکستگی جلوی همسر آیندشون ، دید منفی خودشون به مردا و هزارتا مشکل دیگه که هیچوقت کسی ازش حرف نزده .

سلام.
اولا دوست دختر ندارم. تکذیب میشه
دوما نمی خوام انتقام بگیرم
سوال نباید دخترم بفهمه
چهارم ممنون از راهنماییت

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد