یک مرد بلاتکلیف

در اینجا یک مرد خاکستری از زندگی روزمره و افکارش می گه. اگه تو وبلاگتون نظر دادم ممنون میشم اینجا جواب بدید یا یه نظر بدید تا برگردم به وبلاگتون. والا یادم می ره کجا نظر دادم

یک مرد بلاتکلیف

در اینجا یک مرد خاکستری از زندگی روزمره و افکارش می گه. اگه تو وبلاگتون نظر دادم ممنون میشم اینجا جواب بدید یا یه نظر بدید تا برگردم به وبلاگتون. والا یادم می ره کجا نظر دادم

کدوم وری

کاش مداحان و سخنرانان مراسم امام حسین می گفتند کدوم وری هستند.

مداحی که جرات نکند موضعش رو معلوم کنه یعنی از امام حسین چیزی نیاموخته

نمی شه ظلمهایی که در چهل سال اخیر و یا حداقل چند ماه اخیر شده را دید ولی چیزی نگفت و فقط در مورد ظلم‌های ۱۴۰۰ سال پیش حرف زد.

من خودم آدم عافیت طلبی هستم. ادعای مبارز بودن هم ندارم . جراتشم ندارم.

لذا دم از امام حسین نمی زنم
سیلی زدن تو صورت دختر مردم و هزار جور بلا سر مردم آوردن
شکنجه و زندان و اینها که دیگه حداقل‌ها بوده.


بعد .... .

نظرات 5 + ارسال نظر
ونوس جمعه 30 تیر 1402 ساعت 21:40 http://calmdreams.blogfa.com

حرف حق زدی و کاملا موافقم
ایمان واقعی بین این تظاهرها و ظلمی که کاملا مشهود هست گم شده
۷۰ درصدمون بخاطر شیوه غلط اینها از دین زده شدیم

ممنونم

ملیحه جمعه 30 تیر 1402 ساعت 15:22

اون دیگه توی حوزه ی تخصصی من نیستفقط می‌دونم لااقل ماها که امام حسین رو دوست داریم نبایدبه گروههایی که می‌خوان شیعه وخانواده ی آسمونی ما رو بدنام کنند اجازه بدیم که حرفهاشون رو نشر بدن وما هم ناخواسته به کارها واهدافشون دامن نزنیم،وشرایط رو بدتر نکنیم

چی بگم. به نظرت احترام می زارم

ملیحه جمعه 30 تیر 1402 ساعت 10:58

متاسفانه به نفعشون نیست که بیان وسط شاید اعتبار خودشون رو در خطر میبینن

خوب دیگه. اینها چه شیعه حسین هستند؟
اگه شیعه بودن تو رفتار ما دیده نشه، اصلا چه فایده داره؟

ملیحه جمعه 30 تیر 1402 ساعت 03:00

مثلاً اگر ما اعتراض کنیم مشکلاتمون حل میشه؟بنظرتون گوش شنوایی هست؟
اینهمه اعتراض شرایط رو بهتر کرد؟شرایط سخت‌تر از گذشته شد
همه از شرایط خسته ایم اما متاسفانه باید سکوت کنیم منی که پوشش دارم هم به اندازه ی اون خانم بی پوشش در حالت انزجار هستم،اما ما در هر حال نباید حتی اسم امام حسین رو قاطی این مسائل کنیم

اونها قاطی کردند و ازین قاطی کردن دارن سواستفاده می کنند
و خیلی ها همه چیز رو از چشم دین می بینند
بعد تو بگو من قاطی نمی کنم

و خود دیندار ها اول باید بیان وسط و بگن ما از کارهای اینها بیزاریم و اینها به دین ربطی نداره

ملیحه پنج‌شنبه 29 تیر 1402 ساعت 20:13

ای بابا ما که آخر نفهمیدیم شما مرد متدین هستید یا نه؟امام حسین وراهش رو قبول دارید یا نه؟

من به کلیات دین پایبندم. مثل نماز و روزه و احکام اصلی قرآن و اینا

از شهادت امام حسین و یارانش هم خیلی ناراحتم

ولی کسانیکه در مقابل ظلم ظالمان موجود ، اعتراض خاصی نمی کنند ،گریه شون برای راه امام حسین خنده داره

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد