یک مرد بلاتکلیف

در اینجا یک مرد خاکستری از زندگی روزمره و افکارش می گه. اگه تو وبلاگتون نظر دادم ممنون میشم اینجا جواب بدید یا یه نظر بدید تا برگردم به وبلاگتون. والا یادم می ره کجا نظر دادم

یک مرد بلاتکلیف

در اینجا یک مرد خاکستری از زندگی روزمره و افکارش می گه. اگه تو وبلاگتون نظر دادم ممنون میشم اینجا جواب بدید یا یه نظر بدید تا برگردم به وبلاگتون. والا یادم می ره کجا نظر دادم

اولویت

دیروز با دخترم صحبت می کردم. ( یواشکی یه لگد هم بهش زدم)
می گفتم حدودا همه چی هست. چیزی که معمولا نیست اولویته.

مثلا وقت هست ولی اولویت طرف زنگ زدن نیست. اولویتش کارهای خونه اش یا فیلم دیدن و یا غیره است
وقت هست. ولی اولویت طرف درس خوندن نیست. بلکه سریال کره ای دیدن و غیره است( اینجا اون لگد رو زدم )

وقت هست ولی اولویت طرف پول درآوردن است و باشگاه رفتن نیست.

پول هست ولی اولویت خرج کردن در کارهای مذهبی است. یا اولویت خرج کردن در لباس و تفریح است و یا هزار تا چیز دیگر.
و اولویت کشورها و حاکمان هم خیلی مهمه.
مثلا سنگاپور اولویت رو گذاشت رو توسعه و از درآمد سرانه ۵۰۰ دلار  رسید به درآمد ۷۵ هزار دلار.

اولویت ایران ولی منافع مسئولین و حیف و میل به نام کمک به کشورهای اسلامی است.


همه حاکمان منابع و پول و غیره دارند. اولویت ندارند.

مثلا من خودم قبلنا خیلی وقتها بچه ها که بهم می گفتند پول بده برای فلان چیز،می گفتم ندارم. وبهشون گفته بودم این مواقع یعنی پول برای اون کار ندارم.
) تا بچه ها استرس بی پولی پدر و مادر رو پیدا نکنند و فکر نکنند فقیر مطلق هستیم یا دروغگو هستیم. چون بعدش می دیدند پول برای یه کارهای دیگه ای هست. )

پی نوشت : دخترم خیلی وقتها می گه وقت ندارم. بعد کلی فیلم و سریال کره ای می بینه


پی نوشت ۲ : زندگی چائوشسکو رو گوش می دادم. چقدر شبیه ما بوده

نظرات 6 + ارسال نظر
ببعی پنج‌شنبه 5 مرداد 1402 ساعت 11:29 https://mylonely76.blogsky.com/

نوجوون تا این روزای بطالت رو نگذرونه قدر لحظاتش رو نمیدونه
بعضی وقتا باید کنار بایستیم و بذاریم بچه ها اشتباه کنن تا یاد بگیرن
خود من...اگه یه سری اشتباهات فاجعه‌باری که داشتم رو تجربه نکرده بودم، نمیتونستم به جهان‌بینی الانم برسم

ما وقتی پیشرفت می کنیم که از تجربیات دیگران استفاده کنیم

م سه‌شنبه 3 مرداد 1402 ساعت 17:39

ولی کاش یه راهی وجود داشت میشد به ذهن این نوجوون ها نفوذ کرد و بهشون نشون داشت این تایمی که دارن از دست میدن چقدر رو ایندشون تاثیرگذاره تا اینجوری به بطالت نگذروننش
ولی نمیشه
اون موقع ها حرف تو گوش ما نمیرفت
الانم تو گوش اینا نمیره

آره. خودشم می گه. می گه من برای بچه ام تا بیست سالگی گوشی نمی گیرم

دیدار بیدار یکشنبه 1 مرداد 1402 ساعت 20:36 http://Maserman.Blogsky. Com

امان از سریال کره ای.... روحیات مردان کره ای از زمین تا اسمون با اونچه در فیلمها و سریالهاشون نشون میده فرق داره.
ادمای خشن و بی احساسی هستن

موافقم. به دخترم هم می گم که تو دچار خطای شناختی خواهی شد

دلناز شنبه 31 تیر 1402 ساعت 23:11

اتفاقاً همیشه میخونمتون ولی حرفم نمیاد کامنت بزارم

ممنونم. بیا تلگرام

مرجان شنبه 31 تیر 1402 ساعت 19:43

یک سوال مردایی که همجنسگرایند ممکنه عاشق شریک جنسیشون بشم؟ فیلم این بسیجیرو دیدم پسره خیلی احساس داشت تو صداش.

نمی دونم. من ازین گرایشها نداشتم

دلناز شنبه 31 تیر 1402 ساعت 14:02

سلام
الان که تابستونه بزارید فیلم ببینه
ولی به دخترتون بگین که یک سریال رو انتخاب کنه و همون رو دنبال کنه نه اینکه تمام سریالا رو ببینه
واقعا وقت هست ولی ترجیح میدم بخوابم تا اینکه برم باشگاه چقدر از این تنبل بودن خودم بدم میاد

ممنونم. بازم خوبه تنبلی نکردی و کامنت گذاشتی

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد