یک مرد بلاتکلیف

در اینجا یک مرد خاکستری از زندگی روزمره و افکارش می گه. اگه تو وبلاگتون نظر دادم ممنون میشم اینجا جواب بدید یا یه نظر بدید تا برگردم به وبلاگتون. والا یادم می ره کجا نظر دادم

یک مرد بلاتکلیف

در اینجا یک مرد خاکستری از زندگی روزمره و افکارش می گه. اگه تو وبلاگتون نظر دادم ممنون میشم اینجا جواب بدید یا یه نظر بدید تا برگردم به وبلاگتون. والا یادم می ره کجا نظر دادم

کور خودمون

موتورم پنجر شد
لذا زنگ زدم و موتورم باجناقم رو گرفتم تا برم جایی و برگردم
بعد دیدم زینش شله و نیاز به دوتا پیچ داره
گقتم آخه این دوتا پیچ مگه چقدر زمان می بره؟

بعد یادم افتاد که فنر جک موتور خودم هم خرابه. و درست کردن اون ازین هم کمتر زمان می بره

اصولا ما کور خودمونیم

مثلا زن خودمون رو بیرون نمی بریم ولی زن بقیه اگه بگن ما رو ببر کافه، سریع می بریمش

پی نوشت : فنر جک رو امشب درست کردم

نظرات 4 + ارسال نظر
ببعی سه‌شنبه 7 شهریور 1402 ساعت 06:53 https://mylonely76.blogsky.com/

آره واقعا
ما کور خودمونیم!
جالب‌انگیزناک بود

ممنونم

سمیرا یکشنبه 5 شهریور 1402 ساعت 00:40

چشمتون پرنور من هم من باب تشکر از لطفتون حتما براتون دعا می کنم

ممنونم

سمیرا شنبه 4 شهریور 1402 ساعت 02:47

اون دو تا پیچ رو هم من باب تشکر ازشون اگه میتونید درست کنید لطفا

چشم. بخاطر شما انجامش می دم

ملیحه شنبه 4 شهریور 1402 ساعت 01:40

آفرین چقدر زود به خودت اومدی،کاش تو همه چیز تدبر کنیم،هممون ،حتی خود من،اونوقت همه چیز توی زمان خودش انجام میشه وخیلی از جاها به مشکل نمیخوریم

کلا ما آدم تدبر بکنی هستم

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد