یک مرد بلاتکلیف

در اینجا یک مرد خاکستری از زندگی روزمره و افکارش می گه. اگه تو وبلاگتون نظر دادم ممنون میشم اینجا جواب بدید یا یه نظر بدید تا برگردم به وبلاگتون. والا یادم می ره کجا نظر دادم

یک مرد بلاتکلیف

در اینجا یک مرد خاکستری از زندگی روزمره و افکارش می گه. اگه تو وبلاگتون نظر دادم ممنون میشم اینجا جواب بدید یا یه نظر بدید تا برگردم به وبلاگتون. والا یادم می ره کجا نظر دادم

نفقه زن

وظیفه زن تو خونه چیه؟ زن باید چه کارهایی رو انجام بده که مشمول نفقه بشه؟

لطفا قبل از اینکه ادامه اش رو بخونید به این قضیه فکر کنید







وقتی از زنها این سوال رو بکنید : عموما می گن نظافت و پخت و پز و بچه داری اصلا وظیفه زن نیست. روشون هم نمی شه بگن دادن وظیفه زن است. چون الان رابطه جنسی یه رابطه دوطرفه است و شریک جنسی هستیم.

پس می گن وظیفه زنها خانم خونه بودن آسا. ) یعنی کشک(


اگه کار خونه کردن وظیفه زن نیست و فقط یه رابطه داشتن اونا شایسته اینهمه  هزینه و حق و حقوق و غیره می کنه ، پس لطفا به این وظیفه تون خوب عمل کنید.


ولی حالا من می گم اصلا فرض کنیم کار خونه هم وظیفه زن است. 


به خانمم می گم ببین من الان دارم کار خونه رو انجام می دم. غذا می پزم و بچه داری می کنم و همه جوره هم هواتو دارم.  تمکین هم که می کنم ولی تو بی توجهی می کنی )  تمکین یعنی ادامه ام هروقت خواستی رابطه جنسی داشته باشم باهات (


پس هرجور حساب می کنم باید بهم نفقه بدی. شیربها و مهریه بدی. باید برام طلا بخری و منو بیرون ببری


اگه بخوای بی توجهی کنی و ممکنه جذب مردهای مردم بشم و بهت خیانت کنم. به احساسات توجه کن. من زن خوبی برات هستم

نظرات 7 + ارسال نظر
ببعی سه‌شنبه 7 شهریور 1402 ساعت 06:52 https://mylonely76.blogsky.com/

بامزه بود
ولی زندگیتون از حالت تعادل خارج شده
اصولا خانومی که همش به فکر درآمده و مدام استرس داره دیگه نمیتونه به مسائل زناشویی فکر کنه و به مرور فرسوده میشه
آقایی هم که مدام کارای خونه و زنانه میکنه و مردونگیش رو زیر پا میذاره به مرور فرسوده میشه
خب چرا اینجوری آخه؟!

بله. حق با شماست. تحلیل خوبی بود

لعنت خدا بر خیانت کار دوشنبه 6 شهریور 1402 ساعت 11:07

نه خیر مشکل مالی کجابود هرچقدر پول میخواست بهش دادم و خرج آرایشگاه و قر و فرش میکرد تا مردارو جذب خودش کنه این زن مریضی روانی داره هیچ دلیل دیگه ای نمیتونه داشته باشه لعنت خدا بر زن خیانت کار میخوره و میخوابه و عشق حال میکنه بعد خیانتم میکنه خدا بگم چیکار کنه این زن های خیانت کارو.

بله. احتمالا حرف شما درسته

لعنت خدا بر خیانت کار دوشنبه 6 شهریور 1402 ساعت 01:04

من خیلی علیل شدم نیاز های جنسی زنم رو برطرف میکردم ولی بعد فهمیدم جیندا است و میرود با مردا رابطه از پیام های تلگرامش فهمیدم میرود با مرد های دیگر رابطه برقرار میکند و من این را در ۹ سال زندگی مشترک نفهمیده بودم و خودش اعتراف کرد حدودا با ۲۵۸ مرد رابطه جنسی داشته و با گلدان گردنم را شکاند و گفت نیاز هایم را برطرف نکردی کار خانه هم نمیکرد و غذا سفارش میدادم از بیرون میرفت بیرون خوش گذرانی من هر موقع از سرکار میامدم سعی میکردم به اون توجه کنم و در رابطه ار.ضا میشد اما به من خیانت میکرد و شب تا صبح با مرد ها رابطه جسمانی برقرار میکرد دارم داغون میشم زخم قلبم از زخم پشت گردنم بسیار عمیق تر است چرا بعضی زن ها اینجوریند.

به تو متعهد نبود
به بقیه چرا متعهد نبود؟

فکر کنم مشکل مالی داشته

نفس یکشنبه 5 شهریور 1402 ساعت 10:47

سلام
روزتون بخیر و شادی
حال دلتون خوب

ممنونم

ملیحه یکشنبه 5 شهریور 1402 ساعت 07:33

از خانمتون بعید نیست نفقه هم بده
بنظرم اون راضیه شما بهش دست نزنید نفقه هم بده

قشنگ بود

سمیرا یکشنبه 5 شهریور 1402 ساعت 00:38

جواب خانومتون چیه؟

می زنه به مسخره بازی و جواب درست نمی ده

مرجان شنبه 4 شهریور 1402 ساعت 22:00

وقتی ازدواجی اشتباهه باید طلاق بگیری دیگه. این دعواها نیست که.

من نفقه ام رو می خوام. طلاق نمی گیرم

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد