یک مرد بلاتکلیف

در اینجا یک مرد خاکستری از زندگی روزمره و افکارش می گه. اگه تو وبلاگتون نظر دادم ممنون میشم اینجا جواب بدید یا یه نظر بدید تا برگردم به وبلاگتون. والا یادم می ره کجا نظر دادم

یک مرد بلاتکلیف

در اینجا یک مرد خاکستری از زندگی روزمره و افکارش می گه. اگه تو وبلاگتون نظر دادم ممنون میشم اینجا جواب بدید یا یه نظر بدید تا برگردم به وبلاگتون. والا یادم می ره کجا نظر دادم

یومیه

دیشب نه پریشب یه گوسفند برای پسرم عقیقه کردم. و دیروز ابگوشتش کردیم و پخش شد. و امروز هم یه کمی از آن را آوردم اداره بین همکاران
نکته جالب اینه که همکارانم هیچکدوم نمی دونستند عقیقه یعنی چی و توضیح ش واقع سخته.

اگه شما هم نمی دونید خلاصه اش می شه یه آیین مذهبی برای دور کردن بلاها از بچه





من برای اینکه مطالب مختلفی که دستم می اد و خوب هستند رو دسته بندی و بعدا سرفرصت برم سراغشون، برای خودم کانال های مختلف درست کردم. مثلا هر فیلم خوبی که دستم می رسید رو می فرستادم به یه کانال که مال خودم بود و فیلمهام رو اونجا ذخیره می کردم.
الان می بینم اون کانال ۶ تا عضو داره.
من برای سخنرانی ها،  کلیپها و عکسها و چند تا چیز دیگه کانال زده بودم و البته فقط کانال فیلمها گرفته. بامزه بود برام

بعدا نوشت : البته الان که دقیق تر نگاه کردم دیدم بعضی هاشون پرایو است.


نظرات 3 + ارسال نظر
X شنبه 18 شهریور 1402 ساعت 18:13

من هم نمیدونستم عقیقه تفاوتش با قربونی چیه
الان سرچ کردم و فهمیدم واقعا جالب بود
با توجه به شرایطی که برای انجامش هست چه جوری باید انجام بشه؟خریداری بشه که ادم مطمئن باشه؟برای ذبحش قصاب ها خودشون روشش رو میدونن؟یا مراکز خاصی برای انجامش هست؟
راهنمایی میکنید شما چطور انجام دادید؟

قصابها خودشون بلد هستند. از قصاب مطمئن بگیر. یه دعا داره. ادابش هم ساده است
آبگوشت می کنی و استخونهاش رو در بیار و خاک کن

ص. چهارشنبه 15 شهریور 1402 ساعت 19:44

راستش منم دقیقا همینطوریم و چندین کانال با موضوعات مختلف دارم که مطالبی که میخوام یادم نره رو میفرستم داخلش و گهگاهی یه بنده خدا میاد سر میزنه و میره

آدرس کانال هاتو بده

مادر خونه چهارشنبه 15 شهریور 1402 ساعت 02:55 Http://n1393.blogsky.com

سلام
مبارکش باشه ایشالا
+برای منم عجیبه خیلی از مردم نمیدونن عقیقه چیه...مثلا با قربونی عموما یکی میدوننش

دیگه توجه به ارزش‌ها کم شده

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد