یک مرد بلاتکلیف

در اینجا یک مرد خاکستری از زندگی روزمره و افکارش می گه. اگه تو وبلاگتون نظر دادم ممنون میشم اینجا جواب بدید یا یه نظر بدید تا برگردم به وبلاگتون. والا یادم می ره کجا نظر دادم

یک مرد بلاتکلیف

در اینجا یک مرد خاکستری از زندگی روزمره و افکارش می گه. اگه تو وبلاگتون نظر دادم ممنون میشم اینجا جواب بدید یا یه نظر بدید تا برگردم به وبلاگتون. والا یادم می ره کجا نظر دادم

کمال گرایی

کمال گرایی یعنی ما هی بیشتر و بهتر بخواهیم


و احتمالا متضاد قناعت است


خوب کمال گرایی و بیشتر و بهتر خواستن خیلی خوبه. ولی خوب باید بشه


فکر کنم اکثر کلاهبردار ها مال خواسته هایی  هستند که نمیشه

یعنی پول بیشتر و ماشین بهتر می خوان.‌ولی خوب نمیشه . چون بلد نیستند پول دربیارن،لذا کلاهبردار می شن


تو ازدواج هم همینه.  خیلی از زنها و مردهایی که خیانت می کنند و می روند سراغ یکی دیگه،

بیشتر می خوان و بهتر می خوان.


یکی از ایراداتی که خانمم بهم می گیره اینه که تو چرا اینقدر قانعی و با شرایط کنار می ای و می سازی.

بیشتر بخواه و ازین حرفها


بعد فکر کردم یوی از دلایلی که من با این خانمم تابحال ساختم و ازش جدا نشدم، همین روحیه قناعتم است.


اگه زیاده خواه و کمال گرا بودم‌ قطعا یکی دوتا تا بحال گرفته بودم.‌چون بهتر و با کمال تر ، چند باری دیده ام

نظرات 2 + ارسال نظر
ملیحه پنج‌شنبه 23 شهریور 1402 ساعت 21:47

چرا؟چون زن داری؟ادم مناسب از چه جهت ؟اینکه شاغل باشه ونیاز مالی نداشته باشه وخونه داشته باشه؟

خونه که خودم دارم.
آره چون زن دارم خوبها ردم می کنند.
باید احساس امنیت کنم کنارش.
به دلم بچسبه و سرش به تنش بیارزه

ملیحه پنج‌شنبه 23 شهریور 1402 ساعت 21:12

شخصیت عجیبی داری با هیچ یک از مردهای اطرافم قابل قیاس نیستی،یعنی بخاطر خدا هست که نمیری سراغ شخص دیگه ای یا اینکه شرایطش رو نداری ؟

من آدم مناسب دوست دارم. نه آدم مسئله دار
و آدم مناسب هم منو نمی پسنده و قبول نمی کنه

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد