یک مرد بلاتکلیف

در اینجا یک مرد خاکستری از زندگی روزمره و افکارش می گه. اگه تو وبلاگتون نظر دادم ممنون میشم اینجا جواب بدید یا یه نظر بدید تا برگردم به وبلاگتون. والا یادم می ره کجا نظر دادم

یک مرد بلاتکلیف

در اینجا یک مرد خاکستری از زندگی روزمره و افکارش می گه. اگه تو وبلاگتون نظر دادم ممنون میشم اینجا جواب بدید یا یه نظر بدید تا برگردم به وبلاگتون. والا یادم می ره کجا نظر دادم

ماموریت

ماموریت چیز خوبیه. حداقل برای متاهلها

بخصوص ماموریت سبک

چون تو اتاق و تو هتل استراحت می کنی

فکر می کنی

و خودتی

فکر کنم زنها و مادرها هم به ماموریت احتیاج دارند

کاش یه هتل آپارتمانهای ارزون بود با سرویس ناهار و شام

خانمم رو چند روز می فرستادم بره استراحت کنه

فکر کنم هر زنی و مادری احتیاج داره

نظرات 4 + ارسال نظر
نسیم شنبه 8 مهر 1402 ساعت 14:23

خیلی وقتا پسرم رو هم با خودم میبرم
ولی یه وقتایی شده که نتونستم ببرمش
خودمم پیچوندم و نرفتم

خیلی فداکاری می کنی

نسیم شنبه 8 مهر 1402 ساعت 14:21

یه مادر آگاه
به خاطر بچه ش که فصل امتحاناش باشه قطعا میپیچونه

چقدر مادرها سختی می کشن

نسیم شنبه 8 مهر 1402 ساعت 12:33

کم میرم
به خاطر همسرداری و بچه داری
معمولا ماموریتت رو میپیچونم
ولی بیشتر امارات

آدم ماموریت امارات رو می پیچونه؟ اصلا درکت نمی کنم

نسیم شنبه 8 مهر 1402 ساعت 10:11

عالیه ماموریت
من که خیلی حال میکنم وقتی میرم ماموریت

کجاها می ری ماموریت؟

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد