یک مرد بلاتکلیف

در اینجا یک مرد خاکستری از زندگی روزمره و افکارش می گه. اگه تو وبلاگتون نظر دادم ممنون میشم اینجا جواب بدید یا یه نظر بدید تا برگردم به وبلاگتون. والا یادم می ره کجا نظر دادم

یک مرد بلاتکلیف

در اینجا یک مرد خاکستری از زندگی روزمره و افکارش می گه. اگه تو وبلاگتون نظر دادم ممنون میشم اینجا جواب بدید یا یه نظر بدید تا برگردم به وبلاگتون. والا یادم می ره کجا نظر دادم

تصمیم بزرگ

مرد سعی می کند زن را در آغوش بگیرد، زن مثل شبهای گذشته با تندی می گوید به من دست نزن. می دونی که حوصله ندارم

مرد می گوید تو کی حوصله داری

زن می گوید هیچ وقت

مرد می گوید می دانم

زن می گوید اونور تخت بخواب. اگه می خوای دست بزنی و نزاری بخوابم ، برم بیرون بخوابم

مرد پشتش را می کند به زن و می خوابد و دوباره فکر می کند

ایا ارزش دارد به خاطر این رفتار جدا شود؟

شبهای زیادی به این فکر کرده است و بی نتیجه بوده است

بعد زیر لب می گوید همه انهایی که به من بخاطر متاهل بودنم نمی دهند و اخرش مجبور می شم بخاطرشون زنم رو طلاق بدم،

در این طلاق تقصیر دارند  سهم دارند


همه اونها هم می گویند به ما چه ربطی داره؟؟؟؟؟؟؟

نظرات 13 + ارسال نظر
مهمان چهارشنبه 19 مهر 1402 ساعت 08:08

اصلا نمی خوام بگم شما خوبی! چون اصلا قبول ندارم.
ولی برام سواله چطور نیازهاش رو برطرف می کنی؟ من اگه یک بار اینطور برخورد کنم همسرم خریدها رو انجام نمیده. جوابم رو نمیده. محل نمیزاره. زندگی رو سیاه می کنه.
چطور شما تو مغازه کمکش کردی؟ باهش نرمی؟
کدومتون غیرعادی هستین؟ شما یا همسر من؟

سوال خوبیه. شایدم من غیر عادی هستم

ترنج یکشنبه 16 مهر 1402 ساعت 04:12 http://Khoor-shid.blogsky.com

چرا زن حوصله نداره؟ دلیلش رو میدونید؟

نه. دلیل واقعی اش رو نمی دونم

بازم خاموش چهارشنبه 12 مهر 1402 ساعت 11:49

خانمت دوستت داره؟

نمی دونم.

خاموش دوشنبه 10 مهر 1402 ساعت 18:01

میشه بپرسم ماهی چند بار سکس دارید؟

سلام. بله می تونید بپرسید.



پاسخ صفر

خانوم ف یکشنبه 9 مهر 1402 ساعت 22:04

توصیف من و حضرت سلطان بود این پست

جدی؟جالب بود. حقت است طلاقت بده

ملیحه یکشنبه 9 مهر 1402 ساعت 21:31

جدی؟!پس به جدایی هم فکر می‌کنه ؟من فکر کردم هیچ جوره نمیخواد از زندگی بره وطلاق عاطفی رو جایگزین کرده.با کسی در ارتباط نیست؟

نمی دونم هست یانه. فکر کنم نباشه. ولی مزاحم زیاد داره و خیلی ها می خوان باهاش دوست بشن
قاعدتا خودشم دوست داره با کسی که دوست داره ، دوست بشم. ولی احتمالا تاهل دست و پاشو بسته

ملیحه یکشنبه 9 مهر 1402 ساعت 20:40

آقای خاکستری تا حالا به خانمت گفتی به جدایی فکر میکنی؟

بله. زیاد . اونم زیاد بهم گفنه

تاتی یکشنبه 9 مهر 1402 ساعت 16:18

آدم ها اختیار دارن. تو هر سه گروه اختیار هست و مصلحت. شما به اختیار خودتون موندید تو اون زندگی. خانم تون به اختیار خودش هم بسترتون نمیشه و خانم های دیگه ام همچنین.
درسته ممکنء این وسط ظاهرن خانم تون مقصرتر باشه ولی دال بر بی اختیاری شما نداره.

صد در صد

ملیحه یکشنبه 9 مهر 1402 ساعت 10:06

نمیشه همینجا بگید،راه ارتباطی دیگه ای ندارم متاسفانه

خوب اینجا بگم که همه با خبر می شن

ملیحه یکشنبه 9 مهر 1402 ساعت 09:46

خانمتون هرچقدر هم که حق داشته باشه پراز تقصیره،مگه میشه آدم با کسی روی تخت بخوابه وطرف کاری باهاش نداشته باشه مخصوصا که اون همسرش باشه،چجوری میتونم عکس رمز دار رو ببینم؟

چطوری می تونم بهت رمز بدم؟

نسیم یکشنبه 9 مهر 1402 ساعت 09:22

:(((
غمگینه و دردناک
کاش ما آدما میتونستیم مشکلاتمون و حل کنیم با حرف زدن
نا اینقدر سرخورده نشیم یه جاهایی

ممنونم

مهتاب یکشنبه 9 مهر 1402 ساعت 08:26

چقدر این حرکت براتون گرون تموم شده که این ساعت اومدین پست گذاشتین

البته منکه الان بوشهرم و تهران نیستم

ولی این حرکت کلا خیلی گرونه

ببعی یکشنبه 9 مهر 1402 ساعت 02:42

فکر میکنم کمترین تقصیر رو این وسط شما دارید
به نظرم میزان تقصیر خانومتون و اون خانوم‌های دیگه شاید یکسانه
ولی شما تحمل کنید و سمت گناه نرید لطفا :) اجرتون چندین برابر میشه..ارزششو داره

ممنونم. چشم

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد