یک مرد بلاتکلیف

در اینجا یک مرد خاکستری از زندگی روزمره و افکارش می گه. اگه تو وبلاگتون نظر دادم ممنون میشم اینجا جواب بدید یا یه نظر بدید تا برگردم به وبلاگتون. والا یادم می ره کجا نظر دادم

یک مرد بلاتکلیف

در اینجا یک مرد خاکستری از زندگی روزمره و افکارش می گه. اگه تو وبلاگتون نظر دادم ممنون میشم اینجا جواب بدید یا یه نظر بدید تا برگردم به وبلاگتون. والا یادم می ره کجا نظر دادم

دافهای رو موتور

من معمولا با موتور در تردد هستم و وقتی این موتورسوارهایی رو می بینم که یه داف خوشگل ووخوش هیکل رو موتور دارند و دارند باهاش می روند اینور و اونور،  بهشون حسودیم میشه

و می گم حتما به به



بعد خودمم خوب گاهی خانمم رو سوار موتور می کنم و می رم دور می زنیم و یا کاری داریم


خوب خانم منم از بیرون یه داف اسمی است

خوشگل و خوش هیکل و خوش پوش و آرایش کرده و موها اکستنشن و لبها تزریق و .... .


بعد هرکی ببینه فکرمی کنه که من عجب دافی سوار کردم و عجب اوضاعم خوب است و  خوشبحالم و ازین حرفها


لذا نمی شه حسرت ظاهر زندگی بقیه رو خورد


ولی ناخودآگاه می خوریم. کاریش نمی شه کرد

نظرات 13 + ارسال نظر
زهرا شنبه 15 مهر 1402 ساعت 16:16


به همین جمله ات هم راضی ایم

چقدر کم توقع و قانع

زهرا شنبه 15 مهر 1402 ساعت 14:33

مگه من مشاور و وبلاگ نویسم
نخواستیم

امید به ازدواج همیشه وجود داره. فقط باید آسون بگیرند

زهرا شنبه 15 مهر 1402 ساعت 13:58

خب نگفتم مشاوری حالا این همه پست اینم یکیش

به نظر خودت باید چکار کنند؟

زهرا شنبه 15 مهر 1402 ساعت 11:55

بیا پست بزار در مورد اینکه دخترا مجرد ک بالای ۳۰ آن و امید ب ازدواج (خوب)ندارن چ بکنن؟

منکه مشاور و صاحب نظر نیستم.
ولی هدفشون از ازدواج چیه؟
یکی از خوبهاشون بیاد پارتنر من بشه.

مهتاب شنبه 15 مهر 1402 ساعت 11:31

خودتونم که خیلی خوشتیپین

لطف دارید

ملیحه جمعه 14 مهر 1402 ساعت 23:29

تو خانمتو خیلی دوست داری واز نظرت زیبا ترین وبهترینه فقط اشتباهاتی که درگذشته مرتکب شدی دل خانمتو بدجور شکونده ،از دلش هرجور که خودش میگه در بیار واین بازی بینتون رو تموم کن بزار آرامش برگرده به زندگیتو تمام

چشم

نسیم جمعه 14 مهر 1402 ساعت 21:53

خانومت داف اسمیه
بعد همش شما رو پس میزنه!
تناقض داره خدایی
مشکل و پیدا کن مهندس

چشم. به عقل خودم نرسیده بود

ببعی جمعه 14 مهر 1402 ساعت 11:43

تا حالا به این فکر کردید که خوشگلیا و قشنگیای خانومتون رو فقط خودتون ببینید و خانومتون فقط برای شما خودش رو دلبر کنه؟

بله . فکر کردم. ولی اون گوش نمی ده

ملیحه جمعه 14 مهر 1402 ساعت 00:15

در جواب زهرا جان
چند وقت پیش تاکسی سوار شدم وسط راه یه خانم خوش تیپ سوار شدن ،بجان خودم از بوی عرقش حالم داشت بهم میخورد خیلی آروم
وکم کم شیشه ی ماشین رو کشیدم پایین که هم اون ناراحت نشه هم خودم خفه نشم،کاش همه ی خانمها اینو بدونند،خداوند دوست داره ما تنها برای همسرانمون خوش تیپ وزیبا ولوند باشیم،اونوقت هرکسی چشمش به همسر خودشه وزیباییهای اونو میبینن

نمی دونم خدا چی رو دوست داره و چی رو دوست نداره

ولی

ملیحه پنج‌شنبه 13 مهر 1402 ساعت 22:26

چه جالب فکر نمی‌کردم خانمتون این مدلی باشه
چقدر سخته که هر لحظه با چنین خانمی تو منزل روبه رو هستید ولی چاره ای جز خودخوری ندارید

بله. خیلی سخته

مرجان پنج‌شنبه 13 مهر 1402 ساعت 16:33

چطور خانمتون اینقدر ارایش می کنه ولی به شما رو نمیده. مطمئنید تو ذهنش یا تو زندگیش کسی نیست؟

نمی دونم

زهرا پنج‌شنبه 13 مهر 1402 ساعت 15:59

مث زنایی ک بیرون انقد ب خودشون میرسن بعد تو خونه طرف بو عرقش همه رو شاکی داره دیدم میگمااا

خانمم تو خونه هم به خودش می رسه و شیکه

. پنج‌شنبه 13 مهر 1402 ساعت 15:38

اومدم بگم:

https://www.getgardenscapes.com/du2k6p

تونستی دانلود کن ۶ مرحله بازی کن که من امتیاز بگیرم این همه وقتمو با هول بودنت گرفتی یه نمه جبرانش کن نترس دیگه نمیام وبت تمام

ترجیح می دم بیایی.

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد