یک مرد بلاتکلیف

در اینجا یک مرد خاکستری از زندگی روزمره و افکارش می گه. اگه تو وبلاگتون نظر دادم ممنون میشم اینجا جواب بدید یا یه نظر بدید تا برگردم به وبلاگتون. والا یادم می ره کجا نظر دادم

یک مرد بلاتکلیف

در اینجا یک مرد خاکستری از زندگی روزمره و افکارش می گه. اگه تو وبلاگتون نظر دادم ممنون میشم اینجا جواب بدید یا یه نظر بدید تا برگردم به وبلاگتون. والا یادم می ره کجا نظر دادم

تروما

من یه خورده زن ستیزم


نگاه خوبی به زنها ندارم و در بعضی توانایی هاشون شک دارم


یکی از دلایل مهمش و شاید اولین  و آخرین دلیلم زنی باشه که دارم


چون با یکی شون خاطره دارم، لذا به نظرم می تونند خیلی رو مخی و بی خاصیت باشند


و فکر می کنم زنهای خوب تو کتاب‌ها هستند

تو ذهن نویسنده ها


شاید باشند ولی در هرصورت من از نزدیک ندیدم و فقط خوندم و شنیدم


البته مادر خودمم زن خوبی می دونم ولی خوب اونها استثنا بودند

نظرات 6 + ارسال نظر
هستی دوشنبه 15 آبان 1402 ساعت 09:27

زن، بُن زندگی است دوست گرانبهای من. درون مایه زایش است؛ جانشین راستین خداوندگار بر روی زمین. این سخن ازین سو نگفتم تا بگویم منزلت زن تنها به فخر زایندگی اوست، که وی در جریان عشق یگانه ای که در هستی حکمفرماست الوهیتی مثال زدنی دارد. گرچه خود می کوشم تکرار کنم و بدانم این را، که زن و مرد، متمم و مکمل یکدیگرند، و ای کاش روزی من، شما و یکایکمان بتوانیم از این تقسیم دوگانه بگریزیم و پر بکشیم. رها کنیم و رها شویم. اما کماکان به دلیل ستم جهان شمولی که قرون و اعصاریست بر زنان روا داشته شده، می بایست بکوشیم تا اولویت را بر مبنای تضمین حقوق ایشان بنا بنهیم، از آنجا که یکایک ما بازکسب شرافتِ نیست شده و بر باد رفته پدرانمان (و سایر نرها؛ اینجا مقصود اقلیّت مردان حقیقی نیست) در برخورد با زنان را به ایشان بدهکاریم؛ با روانه ساختن کمال حرمت و امتنان بدین جایگاه راستین و والا؛ بدین بن حقیقت زندگی.

- یک زن خاکستری

ممنونم. ادبیات خاصی داری

. جمعه 21 مهر 1402 ساعت 00:52

نقطه عطف چی؟

سوال قشنگی بود

نسیم جمعه 21 مهر 1402 ساعت 00:35

اغلب مردای ایرانی مامان خودشون رو زن خوب میدونن
نظریه عجیبی نیست

می دونم

ملیحه پنج‌شنبه 20 مهر 1402 ساعت 12:55

با طیبه موافقم،ولی مامانهای ما کلا با نسل ما وبعداز ما قابل قیاس نیستن نسل ما زن بودن خودشون رو به مردها جور دیگه ای نشون دادن ،نه مامانای ما بخاطر مظلومیت وصبوری بیش از حدشون خوب بودن ونه زنهای الان که بیش از حد حق به جانب هستن

بله.

طیبه پنج‌شنبه 20 مهر 1402 ساعت 11:26

بهت حق میدم تا حدی
چون تو اطرافیانم، نزدیکانم حتی زن رو مخی و بیخودی و بی خاصیت(که خانم تو پیششون گل محسوب میشه واقعا که باید سرتا پاش رو پر از گل و طلا کنی و هر روز به پاش سجده کنی ) دیدم .
ولی شوهره رو قانع کرده من بهترین زن دنیام و حتی شوهره با تمام فامیل خودش قطع رابطه کرده و پذیرفته زنش طلاس( ته دلش شایدم می دونه خیلی بیچاره ست و ناچاره بس که زنش سلیطه است)

قشنگ بود

دریک پنج‌شنبه 20 مهر 1402 ساعت 11:19

حالا شما ببین زن ها چی می کشن....چون علاوه بر یه مرد مزخرف تو خونه کلی هم مرد مزخرف تر تو کوچه و خیابون و اداره می بینن.

قشنگ بود

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد