یک مرد بلاتکلیف

در اینجا یک مرد خاکستری از زندگی روزمره و افکارش می گه. اگه تو وبلاگتون نظر دادم ممنون میشم اینجا جواب بدید یا یه نظر بدید تا برگردم به وبلاگتون. والا یادم می ره کجا نظر دادم

یک مرد بلاتکلیف

در اینجا یک مرد خاکستری از زندگی روزمره و افکارش می گه. اگه تو وبلاگتون نظر دادم ممنون میشم اینجا جواب بدید یا یه نظر بدید تا برگردم به وبلاگتون. والا یادم می ره کجا نظر دادم

رفتی برنگرد

دیروز یه آقا و خانم آمدند مغازه تا یه چیزی رو به ما بفروشند

خانمم یه قیمتی گفت و آقاهه گفت نه نمی فروشم و رفت

قبلش خانمه گفت که از هفت حوض بخاطر شما امدم

خانمه گفت اختلافمون چقدر بود؟

من گفتم بیس تومن و رفت


رفت دور هاشو زد و برگشت

خانمم رفته بود بالا .

بهش اس دادم چقدر بخرم؟ گفت یا این قیمت و یا اصلا نخر


من نمی خواستم بخرم و حالا اون خانم اصرار که بخر

آقاهه هم که دیگه اصلا روش نشد بیاد


بالاخره ازش خریدم

ولی خانمم دعوا که نباید می خریدی


می گفت چون اون آقا اینطوری حرف زد ، نباید می خریدی. یا باید مفت می خریدی. چون دورهاشون رو زده بودن

ولی به نظرم انصاف نبود


از طرفی هم نمی خواستم بخاطر آقاهه،  خانمه رو مجازات کنم.

راستی خانمه خوشگل هم نبود

حالا امیدوار باشید تو این معامله ضرر نکنم که سرکوفت می شه برام

نظرات 5 + ارسال نظر
سینا خان شنبه 13 آبان 1402 ساعت 15:18 http://spread-of-silence.blogsky.com

سلام
اون کامنتی که با نام من در بالا اومده برا من نیست یه فرد بیمار جای من کامنت داده

مهم نیست.اینقدر خودتو درگیر اون آدم بیمار نکن.

آسمان شنبه 6 آبان 1402 ساعت 14:59

خوشگل بودن یا نبودن اون خانمه چه اهمیتی داشت که عنوان کردین؟؟؟؟

کسی نگه چون خوشگل بوده باهاش مهربون بودی

سیناخان جمعه 5 آبان 1402 ساعت 15:30 https://spread-of-silence.blogsky.com/

اگه خوشگل بود که می‌رفتید پستو

ذهن مریض بامزه ای داری

سمیرا جمعه 5 آبان 1402 ساعت 13:57

من بدم میاد فروشنده ها میگن طرف دورهاشو زد و دوباره برگشت. ببینید معمولا آدم وقتی چیزی رو میاره که بفروشه، تحت فشار بوده وگرنه هرگز اینکارو نمی کرد و به اون پول نیاز داره و چه بسا آخرین چیزیه که داره و میتونه به پول نزدیکش کنه، بنابراین واقعا مجبوره دور بزنه، مگه فروشنده فامیل یا دوست شماست که بدونه شما آدم منصفی هستید، ولی متاسفانه اکثر فروشنده ها همین طرز نگاه رو دارن، آفرین که منصف بودید و ان شاءالله خیر و بهره از خریدتون ببینید

ممنونم. لطف دارید

سمیرم جمعه 5 آبان 1402 ساعت 13:23

تو مرد خوبی هستی.....ای کاش خانمت باهات با احساس تر رفتار می کرد تا دیگه مشکلی نباشه واست.

ممنونم

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد