یک مرد بلاتکلیف

در اینجا یک مرد خاکستری از زندگی روزمره و افکارش می گه. اگه تو وبلاگتون نظر دادم ممنون میشم اینجا جواب بدید یا یه نظر بدید تا برگردم به وبلاگتون. والا یادم می ره کجا نظر دادم

یک مرد بلاتکلیف

در اینجا یک مرد خاکستری از زندگی روزمره و افکارش می گه. اگه تو وبلاگتون نظر دادم ممنون میشم اینجا جواب بدید یا یه نظر بدید تا برگردم به وبلاگتون. والا یادم می ره کجا نظر دادم

یومیه

یه دوستی خانمم داره که با شوهرش مشکل جنسی داره.
دوسته گرمه و شوهره سرد و این مشکل سالهاست ادامه داره

جلوی من که جانماز آب می کشن و نمی گن با کسی رابطه داشته و یا داره و یا نه

ولی جدیدا انگار یه سوتی داده و شوهره مچش رو گرفته و می خواد طلاق بگیره


یه دوست دیگه داره که ظاهرا مشکل جنسی نداره ولی شوهره خسیسه
ولذا این دوسته، دوست پسر داره. تا مدتها انگار دوست پسره نمی دونسته این متاهله
البته خود دوست پسره متاهله
حالا فهمیده. چون می خواسته زنش رو طلاق بده و با این ازدواج کنه. که این بهش گفته متاهلم و طلاق نمی گیرم

و لذا در حال کات کردنه البته ظاهرا. و می گه این دوست پسرم برام جنبه عابربانک رو داشت و رابطه از سمت من احساسی نبود


به نظر من اگه شوهری از نظر جنسی سرد باشه و زن گرم باشه و زن یه خورده هم بر و رو داشته باشه، احتمال خیانت نزدیک ۱۰۰ است


نظرات 2 + ارسال نظر
ف. شنبه 27 آبان 1402 ساعت 11:00

در مورد پاراگراف آخر:
اشتباه میکنی. خیلی از خانمهای معتقد و پایبند به چارچوبهای دینی و اخلاقی در چنین موقعیتی هستن و خیانت نمیکنن. یا میسوزن و میسازن، یا طلاق میگیرن. خیانت اصلا براشون یه گزینه محسوب نمیشه

ممنونم

x جمعه 26 آبان 1402 ساعت 14:30

سلام شوهر من سرد
و من گرم بودم
بعدا فهمیدم سرده چون میخواد همه رابطه ای رو داشته باشه
با انواع آدما
اگر جونی موند سالی یکبار با زنش
ولی فکرمم سمت خیانت نرفت
زنهای زیادی رو هم میشناسم
پاک پاک

افرین به شما و خاک بر سرش

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد