یک مرد بلاتکلیف

در اینجا یک مرد خاکستری از زندگی روزمره و افکارش می گه. اگه تو وبلاگتون نظر دادم ممنون میشم اینجا جواب بدید یا یه نظر بدید تا برگردم به وبلاگتون. والا یادم می ره کجا نظر دادم

یک مرد بلاتکلیف

در اینجا یک مرد خاکستری از زندگی روزمره و افکارش می گه. اگه تو وبلاگتون نظر دادم ممنون میشم اینجا جواب بدید یا یه نظر بدید تا برگردم به وبلاگتون. والا یادم می ره کجا نظر دادم

درصدها

به نظرم خانمها الان چهار دسه شده اند
دختران ساده و بی آلایش ۱۰ درصد
دختران بلا و هفت خط ۴۰ درصد
زنان بلا و هفت خط ۴۰ درصد
زنان ساده و بی آلایش ۱۰ درصد

نظر شما چیه؟

نظرات 7 + ارسال نظر
نسیم جمعه 26 آبان 1402 ساعت 17:00

نظری ندارم
تقسیم بندیات تنوعش خیلی کم بور

تقسیم بندی های تو چیه؟

زهرا جمعه 26 آبان 1402 ساعت 11:57

من مردایی رو دیدم ک زنشون جزو ۱۰ درصد بوده و حسرت زنان ۴۰ درصد رو دارن با اینکه ب ۱۰ درصدی بودنشون واقفن:)
فک کنم نباید جزو ۱۰ درصدی ها باشیم

انتخاب با خودتونه
من چی بگم؟

تابستون پنج‌شنبه 25 آبان 1402 ساعت 19:11

بنظرم سیری ناپذیری.
زن خودت توی کدوم گروهه؟

تو گروه ده درصد

هرمیون پنج‌شنبه 25 آبان 1402 ساعت 15:05

نمیدونم والا. ما زنا که هر کیو میبینیم چارچنگولی افتاده رو زندگی شوهرمون....ساده‌هاش یه دونه خودم بودم گویا

خوب بود

طناز پنج‌شنبه 25 آبان 1402 ساعت 14:13

طبقه‌بندیتون به زن و دختر بر مبنای ازدواجه یا بکارت یا سن؟

ازدواج

تابستون پنج‌شنبه 25 آبان 1402 ساعت 12:24

خودت کدومو دوست داری؟

من همه رو دوست دارم.

مرجان پنج‌شنبه 25 آبان 1402 ساعت 11:14

زنان متاهل رو شک دارم. زنان و دختران ساده ام به نظرم بیشترند.

ممکنه

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد