یک مرد بلاتکلیف

در اینجا یک مرد خاکستری از زندگی روزمره و افکارش می گه. اگه تو وبلاگتون نظر دادم ممنون میشم اینجا جواب بدید یا یه نظر بدید تا برگردم به وبلاگتون. والا یادم می ره کجا نظر دادم

یک مرد بلاتکلیف

در اینجا یک مرد خاکستری از زندگی روزمره و افکارش می گه. اگه تو وبلاگتون نظر دادم ممنون میشم اینجا جواب بدید یا یه نظر بدید تا برگردم به وبلاگتون. والا یادم می ره کجا نظر دادم

دوست. داشتن یا دوست داشته شدن

امروز یه دوست پرسید اگه مجبور باشی تو یه رابطه یه طرفه باشی،ترجیه می دی دوست داشته باشی یا دوست داشته بشی؟

خوب می دونیم که این یه رابطه اشتباه است. دقیقا مثل تصادف دو خودرو.
جفتشون آسیب می بینند.
جفتشون وقتشون رو از دست می دهند و برنده نداره

ولی بالاخره گاهی تصادف رخ می ده و ما حالا باید ببینیم بهتره ما زده باشیم یا اون زده باشه
ما مقصر باشیم یا اون مقصر باشه.


به نظر من اگه دوست داشته بشید بهتره
چون وقتی دوست دارید و طرف شما رو دوست نداره، شما دچار رنج زیادی خواهید شد.

زیرا شما هی محبت می کنید و متوقع می شوید ولی او توقع شما برآورده نخواهد کرد و این رنج‌آور است
مثلا شما حقوق یک ماه خود را می دهید و براش کادو خوب می خرید ولی او نمی فهمد
کلا دیده نخواهید شد

ولی اینو تحمل می کنید و می گید عیبی نداره. دوستش داشتم و اینکار رو براش کردم

ولی گاهی عکس العمل هایش شما رو تحقیر می کند و چون تحقیر حرمت نفسک عزت نیست ، را تخریب می کند،  رنج شما زیاد خواهید بود

ولی اگه دوست داشته شدید،
حجم زیادی محبت دریافت می کنید
به اموراتتان رسیدگی می شود
دیده می شوید
مورد توجه قرار می گیرید و...
ممکن است دچار عذاب وجدان شوید که چقدر به من محبت می کنه
ولی در مجموع رنج تان کم است . چرا؟
چون می گید مقصر خودشه


همه هم می گن مقصر خودشه.  هر کی اون یکی رو دوست داره مقصر خودشه

و مقصر در تصادف باید خسارت دیگری را جبران و وظیفه اش است

پس برای اینکه متقبل خسارت کمتری بشوید ، بهتره مقصر نباشید

نظرات 12 + ارسال نظر
کیمیا دوشنبه 6 آذر 1402 ساعت 18:22 http://Kimiakzh

عجب ادمی هستی خدا به داد خانوادت برسه پدر جان

ممنونم

کیمیا دوشنبه 6 آذر 1402 ساعت 16:50 http://Kimiakzh

تو سراسر اشتباهی با اون خیانتات با ون طرز فکرت به زن و رابطه و متاهلی
گند زدی به تصوراتم کلا امیدمو هم به هم نسلام هم نسلای قبلی از دست دادم
همسن دخترتم ولی به منم حس پیدا کردی

نه بابا. به تو حسی ندارم. نگران نباش.

کیمیا دوشنبه 6 آذر 1402 ساعت 07:19 http://Kimiakzh

دیگه بگرد ببین اشتباهت چیبوده که اینطوریم باهات اگه عذر خواهیم کنی شاید بخشیدمت

اگه بهم بگی اشتباهم چی بوده، عذرخواهی می کنم

کیمیا یکشنبه 5 آذر 1402 ساعت 20:17 http://Kimiakzh

مگه قدیما باهات خوب بودم

بهتر از الان بودی

نسیم شنبه 4 آذر 1402 ساعت 09:56

موافقم
در رابطه بک طرفه که از اصل ویران است ولی اگر برقرار بشه دلم مبخواد کمتر رنج بکشم, رنج کشیدن ادم و از درون مچاله میکنه

ممنون که موافقی

سمیرا شنبه 4 آذر 1402 ساعت 01:13

ممنونم بزرگوار

خواهش

کیمیا جمعه 3 آذر 1402 ساعت 23:50 http://Kimiakzh

مثلا تو همه روابطت یکطرفس همرو میخوایی نوکری مفتی مفتی میکنی ولی همشون ازت فراری ان

جدیدا باهام چپ شدی

مرجان جمعه 3 آذر 1402 ساعت 14:50

اصلا اسم وبلاگتو ببین چی گذاشتی. بلاتکلیف، مگه ادم یک عمر بلاتکلیف میمونه؟ من که دیگه واست کامنت نمیگذارم اینم گفتم شاید یک تلنگری برات بشه. خداحافظ.

خداحافظ

مرجان جمعه 3 آذر 1402 ساعت 14:21

والا من کاری به گذشته ندارم. ولی اینکه تو اینقدر افت کردی که چیزتو نشون ملت میدی و به شدت و به حالت سطح پایین و با عجله دنبال دختربازی هستی. هر ادمیرو یک مقدار به فکر فرو میبره و به عنوان یک انسان نگرانت میشه. کاش همون سالا مشکلتو با زنت یا ریشه ای حل میکردی یا طلاق میگرفتی و یک زندگی سالم و امن برا خودت درست میکردی‌ هر چند که صلاح مملکت خویش خسروان دانند.

این چیزها گه می گی همه تهمت است و به من نمی چسبه

هرکی منو می شناسه می دونه ازین چیزها مبری هستم

حالا هرکی اسکله و این حرفها رو باور می کنه، دیگه به خودش مربوطه

یه اسکلی متوهمی یه حرفی زد و فقط اسکلها باور کردند

منکه مقصر نیستم.

سمیرا جمعه 3 آذر 1402 ساعت 08:53

البته اگه مثال شما با اجبار ازدواج باشه، قطعا ترجیح میدم با فردی ازدواج کنم که دوستم داشته باشه، چون حداقل خودم رو می شناسم که ان شاءالله آدم منصفیم و اگه با محبت برخورد کنن، عکس العملم در کل مثبته ان شاءالله. ولی در مورد بقیه آدم ها انقدر مطمئن نیستم.

انشااله کهبهترین ازدواج رو داشته باشی

سمیرا جمعه 3 آذر 1402 ساعت 08:37

ولی من برخلاف شما فکر می کنم، مثلا در چنین حالتی اگه دوست داشته بشم، دچار عذاب وجدان میشم و یه جور دیگه اذیت میشم، ولی اگه خودم دوست داشته باشم، رنجم و مشکلم در اختیار خودمه حالا یه نکته ای هست شما وقتی عشق رو تجربه می کنید و شاید حتی به تنهایی رنج می کشید، رشد پیدا می کنید، رنج عشق هم رنج سخت ولی شیرینیه، تا اینکه مورد ناز و نوازشی واقع بشید که تمایلی بهش ندارید، حتی یه جور مزاحمت میشه در درازمدت

نظرت محترمه

مرجان جمعه 3 آذر 1402 ساعت 08:14

بسیار عالی. چرا کامنتامو تایید نمی کنی؟

صلاح نمی بینم تایید کنم. رمز 1 و یا 2 رو امتحان کن.
به گذشته فکر نکن و دنبالش نباش.

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد