یک مرد بلاتکلیف

در اینجا یک مرد خاکستری از زندگی روزمره و افکارش می گه. اگه تو وبلاگتون نظر دادم ممنون میشم اینجا جواب بدید یا یه نظر بدید تا برگردم به وبلاگتون. والا یادم می ره کجا نظر دادم

یک مرد بلاتکلیف

در اینجا یک مرد خاکستری از زندگی روزمره و افکارش می گه. اگه تو وبلاگتون نظر دادم ممنون میشم اینجا جواب بدید یا یه نظر بدید تا برگردم به وبلاگتون. والا یادم می ره کجا نظر دادم

تست

بیایید یه تستی باهم انجام بدیم
اول به پنج تا سوال زیز جواب می دید
بعد جواب این پنج تا رو در ۹ای خالی پنج تا سوال بعدی قرار می دید
ممکنه یک تا پنج جمله بعدی از نظر شما درست بشه
اگه شد یعنی شما تحت تاثیر آسیب‌های کودکی ازدواج کردید

۱سه تا از ویژگی های منفی والدینتون رو بنویسید. یکیشون یا جفتشون
سعی کنید با افکار زیر ۱۸ سال خودتون بگید نه با تفکر الان
۲سه تا ویژگی مثبت والدین خود را بنویسید
۳ مهم ترین خواسته های دوران کودکی تون از والدینتون چی بود؟ آزادی و ....
۴ بدنبال برآورده شدن این خواسته هاتون چه احساسی بهتون دست می داد؟خوشحالی؟شعف ، ارامش؟....
۵ در برابر ناکامی های دوران کودکی های دوران کودکی چه واکنشی نشون می دادید؟اذیت؟قهر؟ناسازگاری
۶ من جذب آدمی شدم که یا ادمهایی رو دوست دارم که .....
۷ از او انتظار دارم که ....
۸ در رابطه که با کسی که جذبش شدم می خواهم
۹ بدنبال برآورده سازی خواسته هایم می خواهم ...
۱۰ اما گاهی اوقات خودم رو از این احساسات محروم می کنم تا

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد