یک مرد بلاتکلیف

در اینجا یک مرد خاکستری از زندگی روزمره و افکارش می گه. اگه تو وبلاگتون نظر دادم ممنون میشم اینجا جواب بدید یا یه نظر بدید تا برگردم به وبلاگتون. والا یادم می ره کجا نظر دادم

یک مرد بلاتکلیف

در اینجا یک مرد خاکستری از زندگی روزمره و افکارش می گه. اگه تو وبلاگتون نظر دادم ممنون میشم اینجا جواب بدید یا یه نظر بدید تا برگردم به وبلاگتون. والا یادم می ره کجا نظر دادم

سلیقه غذایی

هرکسی یه سلیقه غذایی داره

مثلا بادمجون دوست نداره یا ..


یه چیزی هم داریم به نام عادت غذایی

مثلا من یه مدت طولانی عادت داشتم ناهار کباب و یا جوجه بخورم و یا چیزهای اینجوری. چرا؟چون تو اداره غذا می دادند 


مثلا ممکنه یکی عادت داشته باشه شام نون و و پنیر و گوجه بخوره


غذاهای حاضری رو من خیلی دوست دارم


حالا یه کیفیت غذایی هم داریم. مثلا بعضی ها خیلی شیک و تمیز غذا می خورند

بعضی ها خیلی کثیف و اشغال خور هستند


ازین ها که بگذریم در مورد غذای روح و انتخاب دوست هم همینطوره


بعضی ها دوستان اشغال و نوشته ها و نویسنده های بد و یا پسران بد رو انتخاب می کنند و بعضی ها هم ادم حسابی ها رو


و این نوع سلیقه ماست


و ما باید. حواسمون به  سلیقه و عادت و کیفیت  نوشته ها و دوستانمون باشه

و الا به چوخ می رویم


راستش در اصل می خواستم در مورد توقع صحبت کنم. بگم وقتی با آدم‌های فاخر و نوشته های فاخر بگردید، به آدم‌های دوزاری و نوشته های دوزاری قانع نمی شید


ولی نمی دونم چرا بی خیال شدم.‌

نظرات 1 + ارسال نظر
کیمیا سه‌شنبه 30 آبان 1402 ساعت 16:56 http://Kimiakzh

توام که کلا خوش اشتهایی تو مورد زن و دختر فرقی نداره با حجاب بی حجاب متاهل مجرد دهه هشتاد یا شصتی فقط ماده باشه کافیه

خوش سلیقه ام. لذا هر ماده ای رو قبول نمی کنم

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد